Manspojken stal showen skriver ikväll Nöjesbladet i sin nätbilaga och visst var det så. Kvällens allsång hade ett politiskt tema med anledning av Almedalen med bl.a Mikael Wiehe (en gammal favorit) Marie Bergman, Willy Crawford en riktigt kul imitation av Marie Kuhler som Mona Sahlin sedan fanns dansbandsmästarna The Playtones på plats liksom de mycket duktiga Ten Tenors från Australien. Publiken väntade och vi väntade och sittande på den gamla vanliga jurybänken från alla dessa Stjärnskott vi gjort på Sollidenscenen så trivdes vi riktigt bra trots regnet som strilade ned under hela sändningen.
Jag tyckte att Eric gjorde en kanoninsats och vilket röj med publiken som fullkomligt älskar honom och hela 14000 på plats ikväll. Jag tror att han får oerhört bra recensioner imorgon och han var mycket nöjd efteråt.
Så långt ikväll…….så
Go,natt Du i sommarsverige var än Du befinner Dig
Lasse
Vi kan bara instämma han var superbra med sitt glada, pigga och naturliga sätt att uppträda. Snygg grej när han överraskande kom in i allsången bakifrån. Men det var så många som jublade när han gick bak (där vi satt) så ingen som var där på plats kan ha missat honom.
Kort avbrott i min semester idag för ett möte i Stockholm. Helena o Emelie passar på att shoppa lite. önskar dig en skön sommar!
Dick, Helena o Emelie Wåhlin
Hej Dick
Ha en fortsatt trevlig semester och hälsa familjen.
Lasse