En krönika sign. Lasse Idag avgjordes den första av fem delfinaler i Musicalstjärnan ombord på och visst blev det en trevlig föreställning med ett kanonväder på Ålands hav. En litet kort referat; Kryssningsvärden Mats Larsson var lysande som programledare och han har en förmåga att få folk på gott humör och tillsammans med kollegan… Fortsätt läsa Emelie vann Musicalstjärnan….grattis