Lasse har ordet….. En skön weekend, med en tillhörande förkylning, är snart slut och imorgon är det dags att rulla ned mot Stockholm och förbereda för tisdagen premiär på m/s Eckerö med fem blivande stjärnor. Kan bli riktigt kul och vi får hoppas på ett lugnt Ålands Hav. Samtidigt som jag skriver detta ser jag med… Fortsätt läsa Är Ranelids medverkan ett hot……
Etikett: Andreas J
Oslagbara……..
Ja, det är namnet på kvällens krogshow på Hamburger Börsen och jag har lovat en recension och hur var det nu; Jag gillade idéen med att det var en ny idé till krogshow – inte alls som de gamla tradionella – bra eller dåligt vet inte riktigt. Jag upplevde att det var lite upp och… Fortsätt läsa Oslagbara……..