Är Ranelids medverkan ett hot……

Lasse har ordet….. En skön weekend, med en tillhörande förkylning, är snart slut  och imorgon är det dags att rulla ned mot Stockholm och förbereda  för tisdagen premiär på m/s Eckerö med fem blivande stjärnor. Kan bli riktigt kul och vi får hoppas på ett lugnt Ålands Hav. Samtidigt som jag skriver detta ser jag med… Fortsätt läsa Är Ranelids medverkan ett hot……